måndag, januari 04, 2010

Skolgöra

Usch, nu har det satt igång igen. Den jädrans .NETkursen ska bli klar nån gång och då kan man inte dra på det längre tror jag. Kommer ju ha så jäkla mycket att göra när själva exjobbet drar igång så man vill ju helst bli klar med det så tidigt som möjligt. Jävla projekt. Måste göra två stora uppgifter innan det också. Huuu.

När jag packade upp varorna från affären förresten så tyckte DHL att det var lämpligt att skicka min SMSavi om en bok jag ska läsa inför exjobbet. Jag tyckte det kom lite sent, men får väl pallra mig tillbaka sen igen. Ska iaf tvätta lite igen sen.

Jag lade upp mig på Monster igår =) Nu är man lovligt byte för alla företag. Kom och ta mig! (till sommaren dock)

Köpte två snygga stickade långärmade v-ringade färgglada tröjor på Cubus idag =) En rosa och en ljusblå. Jag hade lite pengar från ett presentkort så det blev billigt och bra. *nöjd*

Nej nu ska jag försöka ta mig i kragen och se om man kan få något gjort =/

Först kan man säkert läsa lite i Eclipse så man har det gjort =P

Inga kommentarer: