måndag, april 09, 2007

22-årsdagen

Igår fyllde jag hela 22 år! =) Det var bästa födelsedagen som jag kan minnas! Allt var bra!
*Jättefina presenter. Precis de sakerna jag mest behövde och ville ha.
*Trevlig stämning hela tiden och lite vin och t o m lite TP Disney hann spelas. =D Haha. Typiskt att Johan skulle vinna. Jag började starkt med tre tårtbitar direkt, men sen fick jag nog inga mer på hela spelet tror jag. Haha. Vi spelade inte klart däremot, men nästan.
*Och Patrik hann dit också. Kom vid halv sex tror jag det var. Så alla hann träffa honom utom Sara och Oskar. =) Prima!
*Jättegod mat både vid lunch och middag med.

Kommer lägga ut lite bilder sen också när jag kommer hem. Tog inte med några andra kablar än laddningskablar. (EDIT: som lille bild här nu->)

Nu åker jag snart hem. Mamma är snäll som skjutsar hem mig. Jag kommer inte få hem alla mina saker annars. Fick rätt stora och tunga saker och de går inte ihop med en buss riktigt, hihi. =) Våffeljärn och allt-i-ett-skrivare t ex.

Ha en trevlig dag. Undrar om Uppsala också har snö...

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du hade en toppendag gumman de va du värd :) Kram/ Fluff