tisdag, april 24, 2007

Utevecka

Det här kan bli en dyr vecka. Men ack så rolig!

Ikväll är det caps på taket till hus 8 med min förra klass. =) De ska tydligen ha en mördartenta idag och då måste man ha lite caps på kvällen. Hoppas jag kan vra bättre idag än jag varit tidigare.

På torsdag är det "tjejkväll" med tjejerna i min klass och några från årskurser över oss. Det ska bli jättekul! Ser verkligen fram emot det. Kommer hålla på mellan 18 och 21 ungefär, och följs antagligen upp med utgång. Vilken nation vet jag inte alls. Det bestäms nog då.

Nu på morgonkvisten fick jag ett SMS av Pu och sa att tjejerna från gamla klassen kommer ha utgång på gotlands på fredag och jag fick väldigt gärna följa med. Det kan man ju inte tacka nej till. =) Jättekul. Inte vart på gotlands om man inte räknar gasque. Men har kollat ner lite där förut och det såg jättemysigt ut. Det är inne i stan också, vilket ingen av de andra är så då kan man gå till bussen själv utan att känna sig orolig. =P

Sen kom jag på också att Sara ville ha hem mig till Västerås för att gå ut och ta nåt glas med henne. =) Tror vi sa att den här helgen passade bra. =P

Så, fyra kvällar på en vecka. Det är en ökning med... fyra kvällar =P för mig. Haha. Oooh jag går ut alldeles för lite. =D Men nån av kvällarna får nog räknas bort för jag kommer nog inte riktigt ha råd med att gå ut alal kvällarna. =/ det är billigt på nationer, men kostar gör det lik förbannat. Blir nog torsdags kväll som inte uppföljs av en utgång. =/ Men får se hur det blir. Till Västerås behöver jag iaf så det blir nog Sara i helgen. =)

Låter som en rolig men hektisk vecka!! :D
Rock on!

1 kommentar:

Sandra sa...

The roots of rock n roll. UTE malin :) de låter som om du får en vecka ständigt i dimma, jag är avundsjuk :) kram