fredag, april 20, 2007

Födelsedag

Nu har man hunnit med en till födelsedag. Mammas. =) Igår åkte vi, jag med Patrik och Johan och Maria med hundarna, till Västerås för att fira mamma. 3 av Wattlefamiljen kom också över som de brukar så det var jättetrevligt och kul tyckte jag. =) Lite bilder kan nog läggas ut på bilddagboken. =)

Kom en hel del på väg i vårt arbete i skolan igår. Har nog aldrig varit lika involverad i nån kurs förut. Känns bra faktiskt. Känns att man gjort nå vettigt me kursen, och inte bara glömmer allt så fort de är slut :P Hihi.

Hämtade upp min väckarklocka som jag fick av Sandra igår. =D Den är så söt! Måste hitta batterier till den så jag kan köra igång den och prova lite. =) Tack!
Fast det kan vara farligt. =P Patrik lovade att ställa den på halv sju när han går upp 05.15 så jag "kommer upp på mornarna". ;) Så man kanske ska gömma batterierna när han sover över. Hihi.

På bilden är naturligtvis väckarklockan som Sandra gav mig, men också två ljushållare. Jag har använt upp det sista av presentkortet från Patrik. Köpte de två ljushållarna och en söt sockerskål med en ännu sötare sockertång! =D Det är som armar som tar sockerbitarna. Längst ut är det händer. Hihi. Jag och Nathalie hittade de tillsammans på Myrra i förrgår.

På tal om Nathalie så har hon nu fått lägenheten i min korridor. Woho! 120 kommer hon bo i. Jag bor i 112. Snett mittemot kommer hon bo. =) 1 juni är inflyttningsdatumet. Då kommer de va högljutt i denna korridor om hela hennes familj kommer och hjälper. =D

that's all.

Inga kommentarer: