söndag, april 15, 2007

Almunge-/tävlingshelg

Bra helg har de vart. =)

Dock så började fredagen som dagarna innan med huvudvärk. =/ Men efter lite sovandes mitt på dan och ipren så gick de över och de bar iväg till Almunge och Patrik. =)
I lördags var det orienteringstävling i Länna. Någon kilometer utanför Almunge. Så jag tänkte att jag skulle vara med och supporta. =) Riktigt härligt väder var det ju! Så jag passade på att sitta med ansiktet mot solen hela tiden och få lite färg. Inte för att det märks, men ändå. =P
Kvart över 11 kom vi dit och vid ett var vi väl därifrån igen. Hem till Patrik igen, med sällskap. Fredrik, "FLA", är en gammal vän till Patrik som också orienterar. Han hade inte sett hur han bor så han passade på att göra oss sällskap in i Almunge och lunchade med oss på "lokala värdshuset". =) Väldigt mysigt och trevligt.

Jag tippade för första gången på V75 i lördags också. =D Eller ja, jag lade in 22 kr medan Patrik och Daniel lade i lite mer och bestämde vinnarna. =P Jag fick bestämma två hästar, varav en blev struken senare. =/ Men den vann inte. Inte gick de bra med resten av systemet heller. =P Så inga pengar där inte. Fy för trav. ;)

Idag får vi se vad som händer. Vill vara ute för det är ju så fint ute! Det är fotboll på Studenternas IP kl 16 och det kanske blir det. Får se. Picnic vore trevligt med! =) Patrik är i Almunge nu iaf och jag i Flogsta. Lura hit honom på picnic kanske? hm. ;)
(EDIT: Inge picnic)

Plugga ska man hinna också. Hu.

Ha en härlig vårdag! =)

1 kommentar:

Sandra sa...

Åhhh ingen picknick ;( tråkigt, de är ju skitmysigt! Kram