fredag, april 27, 2007

Lite segt

Jag känner att det är lite segt idag.
Börjar förstå att det är lite jobbigt att vara ute och "festa" när dagarna blir så tätt inpå varandra. Men roligt har det varit också. =)

Man kan se bilder från capsen på min bilddagbok. Roligt var det, men jag fick i mig lite mycket så jag var glad att jag inte hade något alkoholinspirerat inplanerat dagen efter. =) Var i skolan och lämnade in arbetet och fick en annan grupps arbete. Efter det ringde jag Nathalie och frågade om hon ville följa med på hundpromenad. Syrran hade nämligen ringt tidigare och frågat om jag kunde ta ut Leo och Lukas på en liten prommis vid lunch. Hon ville följa med och blev till och med glad, så jag slapp gå ut med båda själv. =D Yay. Sen åkte vi hem till mig och åt kebab på LasseMaja och kollade på bilder. =) En del cola hade jag fått i mig under dagen, så det jämnade ut bakfyllan lite. ;) Almunge blev målet på kvällen. =) Myyysigt.

Igår var det tjejfest hos Sara. Homeparty! =D Woho! Det var jättekul men jag följde inte med de ut sen eftersom jag ska ut idag igen då... och imorn... och på måndag är det valborg, så jag tänkte på min plånbok och stannade hemma. Känner idag att det var bra beslut eftersom jag ändå är lite seg efter vinaren som slank ner... inte hela dock.

Gotlands nation ikväll. DVPtjejerna... och jag. =) Vi ska äta och dricka och ha allmänt trevligt. Prata ihop oss lite om vad som försigår. Tjejkväll helt enkelt.. igen. =D Men jag tar nog en del cola tror jag ist för alkoholgrejer. =P Jag är ju inte van!

Imorn bär det av till Västerås. Ska också bli kul. Åker väl vid lunch eller nåt så jag kan äta hos mamma. Hehe.

Men idag ska jag också hinna få i mig nåt inför slutseminariet som vi har idag. Sticker iväg till affärn alldeles snart tror jag. Ha de bra!

Inga kommentarer: