lördag, april 21, 2007

Slappdag


Idag har varit en alltför slapp dag. Jag är alldeles trampig och vart de i flera timmar. =/ Men de är ju så blåsigt (och kallt?) ute så jag vill inte ut och vad finns det att göra ändå? Inte så jäkla mycket.

Eftersom arbetet så gott som blev klart igår så antar jag att jag slappnade av nu. Det som är kvar är så lite, så det skjuter man ju på då. Inte helt stabilt. Så trampig har jag varit idag och inte gjort klart det sista på arbetet. Vi är ju tre som gör det, så det är väl inte så bra om jag gör för mycket saker själv heller. Får fixa allt imorn innan 14.

Det som har klarats av idag är däremot albumet och våfflor. =)

Jag kom på, för några dagar sen, att jag inte hade några bilder från sommaren 2003 här i Uppsala. Ringde mamma idag och frågade om hon hade kvar några bilder från den tiden i Västerås, och jojo, det hade hon. Sex framkallade rullar. =/ Så det blev till att sätta in fram till maj 2003 idag och skriva text till de som behövde. Får vänta med resten tills jag vart i Västerås och hämtat hit de jag vill ha.
Albumet börjar snart ta slut. Får införskaffa ett till snart. Kul! Ser lite tomt ut om bara ett fotoalbum ska stå alldeles solo i bokhyllan. Ska nog köpa ett så snabbt som möjligt. De får ju inte ta slut. =)

Och våfflorna ja. Jag fick ju ett litet våffeljärn på födelsedagen. Det var lite saker som man ska göra innan man använde den första gången, så jag har dragit mig lite för att använda det. Men idag blev det av. Patrik kom förbi efter hans träningstävling också, så han fick också i sig en våffla eller två. Oj så gott det blev! =) Jag älskar våfflor! Och mitt våffeljärn! =D Det är så snyggt och bra!

Hade tänkt rensa ur min garderob idag också. Det skulle verkligen behövas. Hehe. Men man måste ju ha nåt att göra imorn också. ;)

SnookerVM började idag. Konstiga tider dock; 11.00-12.45 och 20.00-23.00. Sista turneringen för säsongen och den håller på i 17 dagar. =) Yay. Tur att man inte har så mkt att göra nästa vecka. =P

Omtenta idag. Jag var dock inte där. Suck. Hade vart så perfekt om den hade varit nästa helg ist. =/ Men nej!
Som de verkar på medverkande folks kommentarer så verkar den inte varit så rolig i alla fall.

Lagt till en länk till min bilddagbok nu i menyn till vänster.

Ge mig jordgubbsglass!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Skönt med slappdagar, fast du slappade inte du var kreativ, med våfflor och album...Kram