lördag, april 07, 2007

Uppdatering

Nu var det länge sen ett ordentligt inlägg blev skrivet.
Och lite längre får ni vänta för jag har egentligen inte tid att sitta här och skriva inte. =P Ska ju med en buss till Västerås.

Men en liten uppdatering hinns. Jag har uppdaterat min bilddagbok. 4e, 6e och 7e är de dagar som är uppdaterade nu. =) Idag, 7e, kommer nog få fler bilder senare men än så länge är det se här som får duga.

Var i stockholm i onsdags, 4e, och shoppade lite saker till syrran som ska gifta sig i sommar! =D Wee! Hittade örhängen... Det var väl allt som åstadkoms den dagen förutom trötthet och halv lamhet i benen efter all gåendes. Kollar man på bilderna ser det ut som vi bara åt och fikade men det gjorde vi inte. =P Lite mer hanns med.

Igår fyllde Patrik år! =) Han fick två ölglas, en Simpsnsölppnare, två vinställ och några öl för att komplettera bilden. =)
Eftersom jag fyller år imorn så gav han mina presenter samtidigt. =) Hihi. En jättefin karaff fick jag och presentkort på Uppsalas roligaste affär, Myrra. =) Jätteglad Malin!! Har jag bästaste pojkvännen eller vad!?

Han fick en tårta på sängen också ja. Det finns bild på bilddagboken på den. =)
Hälsade på och fikade med några ur hans familj/släkt också igår. Väldigt trevligt. Malin var härlig. =D Sen träffade jag några kompisar också. Bra dag! =) Hoppas han hade lika trevligt. Jag tror det.

Det får vara allt just nu. Måste uppdatera bilddagboken som sagt och sen hinna med en buss, som också sagt.

Tjing!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Innan jag förstprade upp bilden trodde jag att chokladasken var ett cigarettpaket och jag tänka hmmmmm de där va inte bra :) Vilka toppenfina presenter gumman!

Linda sa...

ohh, fina presenter!
Den karaffen har vi också, fast inte samma färg utan den som är orange =)
Bra att du blev nöjd med det du fick =)
Grattis förresten, du fyller ju idag! Kram