söndag, mars 09, 2008

100% söndag

Ojoj, vad det känns av att det är söndag. Måste plugga så in i vassen, men har iget gjort. Ist har jag kollat på skidor, internet, MSN osv. Men lite nytta har det hunnits med också. Jag har diskat, plockat, tvättat och dammsugit. =) Duktiga jag! Det blir så stökigt när man har varit två personer här i några dar. Inte för att vi lägger saker överallt med flit, men det blir ju så när det är så litet. =/ Men nu är det fint igen iaf. =) Nice!
Mamma tittade förbi också innan hon åkte hem, och det resulterade i ett besök på Stenhagen. Fick en jättesöt påskprydnad också! =D Hihihi. Taaack!

Nu ska jag iaf renskriva de föreläsningar jag kan och läsa på liiite till imorn. Suck. Vill verkligen inte. =/

Ha en bra söndag!

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag saknar dig som en fisk saknar vatten. KRAM