onsdag, mars 05, 2008

hemma

Inte fan gick den sjukdomen snabbt och harmlöst över inte. Tror jag hostat sönder 30% av mina lungor! =( Men idag verkar det vända! Tjoho! Vaknade däremot inte så jädrans pigg. Totaltäppt och trött och hängig och hostig. Men efter att ha somnat om en eller två timmar till så mådde jag relativt prima. Hostar fortfarande och lite snuvig, börjar få lite ont i huvet också, men febern är nere. =) Jag var hemma från skolan i måndags och idag. Inte bra inte. =( Gick bara igår, men tog inte in så mkt kände jag. Hehe. Satt mest och försökte hålla mig från att hosta och längtade till kudden.

Kollar lite på tennis just nu. Heja Verdasco!! (Bara för att Murray inte ska vinna...)

EDIT: Murray vann. Typiskt...

EDIT2: Nu tycker jag om Murray ändå, han är på en skola för "speciella" barn och svara på frågor. Awww!

Inga kommentarer: