fredag, mars 21, 2008

Påskhelg

Nu har jag precis skjutsat Patrik till Zäta för att supa sig full och äta sig mätt på ägg och potatis. =P Gick riktigt bra att köra hans bil. =) Roligt roligt. Ska köra hela vägen till Västerås imorn, iom pappas påskmiddag. Sen kommer jag inte tillbaka till Uppsala förrän måndag eller tisdag. Får se när skolan ska köra igång igen.
Skönt att kunna ta ett ritkigt påsklov förresten. =) Vi jobbade på duktigt med projektet innan så det känns som att vi kan slappna av lite nu över helgen.

Hade en bra dag i Almunga igår. =) Jag följde med Patrik på påskmiddag vid Almunge församling. Riktigt kul! =) Mumsig mat och trevliga människor var det. Kul att träffa dem Patrik pratar om. =) Det får vi göra om!

Andra matchen ikväll i Kvalserien. VIK förlorade, väntat, mot Brynäs borta i onsdag. Men ikväll är det Mora, hemma! Känns som att vi kan ha en chans till nån poäng då =) Synd att man inte är där bara. =/

Nu ska jag ner och se om det är någon annan än mig som tvättar på långfredagen. Hoppas inte. =)

Inga kommentarer: