tisdag, mars 25, 2008

Påsken är över

Det var nog den stressigaste påsken jag vart med om. Bortbjuden i tre dar i rad. =/ Vanligtvis firar vi ju knappt påsk. Pappa i lördags, Michaela i söndags och Elin igår. Bestämde mig för att ta det lugnt igår och tog bussen hem i förmiddags ist. =) Det var skönt det.
Just nu känner jag mig svälld som en boll efter all påskmat och tårta och kakor och godis. Jädrans påsk =P Nu blir det hemlagad och nyttigare mat! =)

Det är rätt skönt att komma hem igen när man vart Hemhemma i några dagar. Visst är det skönt att få maten serverad och slipper göra så mycket, men det är egentligen charmen med att flytta hemifrån! Ah! Frihet att göra saker hur och när man vill!

Patrik skulle titta förbi lite senare. Hoppas det blir snart =)

Aja nu blir det iaf lite snookertittande. Sen borde jag nog göra nåt vettigt. Undrar vad det ska bli...

Inga kommentarer: