fredag, mars 28, 2008

Idétorka

Daniel i "klassen" sa igår att det finns lägenheter kvar i Majklockan, jag som trodde de va slut för länge sen! Så jag skyndade mig att kolla upp det när jag kom hem och visst fanns det både ettor och tvåor kvar. Ettan är hela 8 kvm större än jag har nu =D Men tyvärr dyrare också =/ 3180 i mån. Mot mina 2800. Och dessa två senaste månaderna har det gått riktigt bra med pengarna, så flytta dit är nog inte så lyckat. Men det vore kul att ha liiite större. =)

Patrik fyller år nästa vecka. Jag har ingen aning om vad han vill ha och han säger inget heller. =/ Va fan ska man köpa då?! Du får allt komma på nåt älskling! ;) Annars kommer jag inbilla mig saker du behöver och det är inte alltid så lyckat. =P

Ska iväg till skolan nu för fyra timmar (och en timmes lunch däremellan) gästföreläsning. Som tydligen ska vara väldigt bra att gå på... Hoppas han föreläser bra!

Inga kommentarer: