tisdag, mars 11, 2008

Projekt

Nu har vi blivit indelade i grupper till projektet. Blev en riktigt bra grupp tror jag som jag hamnade i. =) Skönt. Man är alltid lite osäker när läraren ska dela in oss. Känns som att detta kommer gå bra. Rätt mkt jobb kommer det nog bli, men de är skönt att ha nåt att göra också. Speciellt när man är i en grupp och kan ventilera tankarna lite.

Ska på hockey på fredag! Weho! VIK tog sig vidare till play-off2 och kommer nu ha första matchen hemma på fredag mot Borås (!!), så jag och pappa ska gå. =) Äta lite på restaurangen innan också ska vi hinna med så det ska bli skoj.

Sandra skulle komma över denna helg också men hon har gått och blivit sjuk igen stackarn. Får se om hon hinner bli frisk till lördag, så får hon kolla in stan igen. =) Vi gick om varandra med sjukligheten. Hihi.

Patrik åker i övermorgon han. Båt/flygresa till Finland. =) Ska skicka med han lite pengar så ska han få köpa hem en Smirnoff Green Apple till lilla mig. =) Säkert möms möms! Drinkkväll ska det bli av nån gång.

Skulle tränat idag, men känner att jag nog borde vänta nån dag till. Fått lite ont i halsen idag igen och hostar efter att gått ute ett litet tag. Ingen brådska så inte. =) Beach-08-träningen får allt hålla sig på halster nån dag till.

Nu ska ja renskriva lite inför imorgon och sen se på TV lite.
Lunch ja! Det ska jag nog göra först. Pankisar! =D
Ha de!

Inga kommentarer: