onsdag, mars 19, 2008

Winterwonderland

Vilken liten snöchock man fick när man kollade ut genom fönstret idag. =) Det är ju för f*n vitt överallt. Blir att ta de lite varmare skorna på väg till skolan. Jag älskar snö, men nu tycker jag att det skulle passa bättre med sol och förvårvärme! inte minus 0,5 som det är nu. =/

Jag har varit jätteduktig med mitt gymmande måste jag nog säga. =) Jag gymmade i torsdags, söndags och igår. =) Lite över en timme varje gång. Mitt femgångerskort är slut efter nästa besök, så det blir till att köpa månadskort då. Riktigt kul att gå på gym faktiskt när man har folk där som peppar en och som man kan prata skit med. =P

Vet inte vad jag skrivit i tidigare inlägg nu =P Men det var helt otroligt att vara på hockeymatchen i fredags!! =D VIK gick vidare till Kvalserien och idag är första matchen. Mot Brynäs. Kom på nu att jag drömde om den matchen. De vann me 4-1 tror jag. =P Det vire ju kul om de kunde uppfylla med start kl 19.00 ikväll på tv4Sport.

HV71 gick vidare till semifinal igår också. De vann me 4-1 i matcher (hm, det var nog därifrån jag fick VIKs vinnarsiffror i natt). Kul för dem, men jag bryr mig egentligen inte. =P Bara kul att hålla på ett lag som just nu (hela året egentligen denna hockeysäsong) är bättre än Patriks i tabellen. ;) Men kommer Ersa tillbaka dit så blir jag HV71fantast igen. =)

Hela helgen var rolig faktiskt. I fredags, som sagt, var jag på hockey, med pappa, sen på lördagen var jag på stan me mamma (skulle träffat Sandra men hon var ju sjuk =( ) och på melodifestivalfest hos Henkas kompisar (som Nathalie och Krille också dök upp på =D helt oväntat!) på kvällen/natten. Det var jätterolig kväll det! I söndags blev de Kinabuffé, köp av nya träningsbyxor och gymmande på kvällen. =) Träffade inte Patrik förrän på måndagen. =( Men det blev en härlig kväll! =) Ska över dit idag efter att jag skolat mig och ätit.

Påsken spenderas i Västerås. Jag ska över till pappa på lördag för påskmiddag. Blir väl min tredje i livet eller =P Vi är egentligen inte så stora i påskfirande, min familj. Sen fyller en kusin år på söndagen och en på måndagen. Får se om det gås på båda eller inte.

Oj vad långt det blev och nu blir jag lite sen till projektträffen. =P
Ha de bra!

1 kommentar:

Sandra sa...

Vad duktig du är gumman, gymma, gymma, skola, skola :)