fredag, maj 30, 2008

Bilderna

Här är de utlovade bilderna. =)

Fick en kommentar om min klänning förut, att det vore kul att se den på. Så här är den bilden också. =)

Tänk med snyggt hår och smink också ;) Lägger naturligtvis upp bilder från bröllopet sen när det är över. =) 8 dar kvar bara nu.

Redovisningen idag gick jättebra. Lite missöden bara men hon brydde sig inte. =) Skönt att ha det över. Bara oppositionen kvar nu, på måndag. Får vi VG på den så får vi extrapoäng till tentan. Gäller att få VG på provet sen bara också =P

Nu ska jag äta lunch. Sen vänta på att Patrik ska avsluta jobbet och åka in. Jag ska träffa han på IKEA så jag får köpa en sån där tre-bildsram. =) Har skickat in de fyra bilder som jag klistrade in här för att framkalla. Borde få de på måndag eller tisdag. Får se vilken bild som väljs bort till ramen.

Ha en fortsatt bra dag!

1 kommentar:

Sandra sa...

Klänningen var superfin :)
Kram