torsdag, oktober 30, 2008

Dagen före tentan

God morgon god morgon allihopa!

Idag är jag mycket gladare och piggare. Även fast jag vaknade tre gånger inatt. Men när jag vaknade halv åtta tyckte jag att det var dags att gå upp. Även fast det var en halvtimme innan klockan skulle ringa, jag var ju pigg! =)
Så snart bär det av till skolan. Hoppas jag känner mig trygg i allt räknande, XMLande och nycklande osv när jag kommer hem. Vill INTE plugga kvällen innan tentan. Det är aldrig bra! Då får man black out på tentan. Allmänt känt.
Imorn förmiddag däremot kommer jag försöka kolla igen lite småsaker så jag inte glömmer de på eftermiddagen. =) 13-17 smäller det på gimogatan sal 2. =P

Hoppas ni får en undebar dag
Glöm inte att kolla in på mun85.bilddagboken.se =) Jag har aktiverat MMSfunktionen så vet man aldrig vad de dyker upp för saker ;P

Inga kommentarer: