måndag, oktober 20, 2008

Höst ute

...och då menar jag inte en sån där fin mysig färgrik höstdag. Grå må vara en färg, men inte fan är den mysig! Det regnar iaf inte och man får ju vara glad för det. =) Ska snart till skolan för att komma vidare med projektet. Känns bra.

Jag tog faktiskt tag i saken igår och började plugga. Var rätt duktig. Håller på att förminska ner en fil med en maaaassa text till lite mindre och mer förståelig text, så man faktiskt kan läsa och förstå senare. 11 dagar kvar till tenta.
Men bara två dar kvar till gasque =) Det ska bli kul. Onsdag kväll smäller det. Tjihoo. Ska ha min favoritklänning då också så det ser jag fram emot. =) Jag ska försöka att inte glömma kameran =D Jag är ju duktig på det annars...

På torsdag ska jag luncha med Lisa. Det ska bli riktigt roligt. Nu var det länge sen vi sågs igen. ;) Så kan man ju inte ha det. Så lunch på Fugu blir det minsann. Favorit i repris.

Jag håller på med en kokbok förresten. =) Hihi. Tasteline kom med erbjudande så det skulle bli billigare (skitdyrt annars) så jag hoppade på direkt. =) 36 sidor med baaara mina favvorecept. Både bakning och matlagning. Fyllt den lite mer än hälften. Så roligt att hålla på med den så man vill knappt göra nåt annat. =) Inte bra i tentatider ;P

Nej nu ska ja skynda på så jag inte kommer sent till projekttiden som vanligt.
Ha en underbar dag!

( 64 dagar kvar till julafton )

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh det där med receptboken lät kul :) Här är det också grått & vääääldigt trist ute, blä!