fredag, oktober 24, 2008

Senare på dagen...

Ja alltså, ehum, jag fick ju inte så jättemycket gjort. Eller jo jag kom långt på min receptbok och gjorde vit chokladpannacotta =) Så NÅT har jag gjort iaf.
Jag cyklade till skolan, men de satt alla i biblioteket och det är för tyst där för mig. Kan inte koncentrera mig. Tänkte att jag kunde gå till datasalen ist, för att kunna surfa runt på svar och så, men tänkte att jag lika gärna kunde göra det hemma. Så hem igen på cykelj**eln. Det blåste storm ute!!! Rätt trött när jag kom hem. Två cykelvändor på under en timme. Mer än jag gjort på... hm... ja på länge iaf. Så där är ännu en sak jag fått gjort idag =P
Jag läste lite iaf när jag kom hem. Så lite har jag lärt mig idag. Men de är så jädrans mycket och jag fattar för stunden, tror jag, men sen är det som bortblåst. =( Värsta tentaångest jag haft sen jag började tror jag... Usch. Jaja, inge värre än att jag får göra om det antar jag. =/

Jag fick mitt paket från Ellos idag. Skickade efter två saker i tisdags eller måndags så jag blev lite överraskad att jag fick SMSavin idag redan. Jättesnabbt! =) Jippi!

Nu ska jag nog se film och äta upp min pannacotta. =) Patrik får sin när han kommer hit ikväll, eller imorn. Är hos sina kompisar nu.

Sov gott sen!

Inga kommentarer: