torsdag, oktober 09, 2008

Regn igen

En annan regnig dag och som tur är behöver jag inte gå ut =) Ingen föreläsning och vi bestämde att det inte skulle bli någon projektträff idag. Som tur är är labben klar också. *yay* Gjorde klart den igår och jag vill aldrig mer nämna den!

Var över hos Nathalie igår kväll. Hon sa att hon och en kompis skulle ner på Etage ikväll. Det är Disneyquiz!! =D Vore skitkul, så får se om man pallrar sig ut lite senare då.

Till affären ska jag iaf. Förhoppningsvis så snart som möjligt. Ska köpa ingredienser till chokladpaj. Hihi. Såg Jamie Oliver göra en sån så jag skrev av de han sa och har nu ett komplett recept. =) Aldrig ätit chokladpaj. Den såg otroligt god ut kan jag lova. Lägger nog in bild och betyg senare om det blir av med bakandet.

Jag har varit riktigt duktig denna vecka om jag får säga det själv. Gått till och från skolan varje dag, var ute på en timmes promenad i tisdags med Patrik och hållt mig till frukt och nyttigheter (för det mesta iaf) ist för att köpa godis. Så nu förtjänar jag en bit chokladpaj säkert. =P Hehe.

Nej nu ska jag dricka upp mitt te och sen bege mig in i duschen.
Ha en mysig regndag!

1 kommentar:

Sandra sa...

Det var ganska pinsamt att han blev tillsagd, men fett med status hahahaha :)