fredag, oktober 03, 2008

pluggdag

Idag har jag faktiskt kommit igång lite med vad som skulle göras av mig till projektet. Lite info och såna skitsaker som ska vara på sidan. Jätteskönt att ha kommit nånvart med det!

Jag håller på med ännu ett försök att gå ner lite i vikt. Jag vill inte ner så mycket, men några kilo så där skulle vara kul. =) Jag har varit duktigt nu i några dar och hållt mig till sallad mycket och när jag blir småhungrig så tar jag ett äpple. =) Det har fungerat jättebra. Igår kväll var vi ute och gick, dock bara 30 minuter, i rätt lugn takt, hehe, men ändå! Nu har jag kommit igång lite igen. Idag kom jag på tanken att komma på lite bra recept på soppor, så nu äter jag min första hemlagade spenatsoppa. =) Rätt gott faktiskt. Jag har 2 ägg ist för 1 i och liiite mer matlagningsgrädde (en magrare dock) än vad de stod. =)
Stackars Patrik vill inte äta samma mat som jag så han fick fixa egen mat igår =P Får se vad det blir ikväll. Jag köpte med mig en liten Riesenförpackning, 5st ytte pytte små Riesens, från affären och tar med mig mitt röda vin, som jag fortfarande inte druckit upp, till Almunge ikväll. Man måste ju få unna sig saker också =) Annars lägger magen av när den får nåt extra gott i sig sen.

Ja nu ska jag äta upp medan jag kollar klart på de "The Big Bang Theory"-avsnitt som finns. Så jädrans rolig serie!!! =D

Inga kommentarer: