tisdag, oktober 28, 2008

EarthHour

http://earthhour.org/user/Qlrg
Gå in på den länken =) Jättebra liten grej för att hjälpa vårt jordklot att må lite bättre. Man får sin egen liten sida så man kan påverka andra människor att gå med.
Jag tror hela grejen hålls i Stockholm i Sverige, men jag tänkte slå av allt hemma ist =P Det är inte förrän mars heller... men men =)

ÄNTLIGEN har jag börjat plugga på riktigt. Lärarnas genomgång igår var otroligt nyttig!! Vi satt kvar i skolan två timmar efteråt också för att faktiskt göra lite uppgifter medan vi fortfarande kom ihåg vad de sa =) Det gick riktigt bra, så nu känns det himla mycket bättre till fredag. Yay!

Nu ska jag göra i ordning mig det sista och sen gå iväg.
Ha en toppendag!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hallå gumman, saknar dig! Kul att du kommit igång med skitpluggandet. Jag har inte börjat med boken, har mått riktigt illa & tänkte börja med den ikväll, mår nämligen lite bättre idag, yay! Måste ses snart! Kram

Sandra sa...

Du har en utmaning att hämta hos mig!