fredag, oktober 24, 2008

Fredag = pluggdag

Hej alla,

Idag är det allt fredag och det betyder EN VECKA TILL TENTA! Ligger så j**la snett på det =/ Ska till skolan nu och sätta mig med några andra så man kommer nånvart med plugget. Så extremt mycket som ska in. Jag börjar nästan sikta in mig på omtenta redan nu =(
Vi får se hur dagen urartar sig först.

Var på gasque i förrgår. Bilder finns på bilddagboken och på facebook. Det var rätt kul, men varit på roligare gasquer. Var hemma ett redan. Kändes lagom.
Igår var jag däremot rätt seg. Jag drack inte mycket alls, men på nåt sätt slog de till i huvet ändå =P Hade mysig lunchdejt med Lisa (kinabuffé på Fugu) och sen mysig eftermiddag/kväll med Patrik. Han fixade kvällsmat så jag slapp =) Tack! Och sen kollade vi klart på sagan om ringen =) Mysigt mysigt.

I helgen händer inge kul alls. Lika bra det!!! MÅSTE PLUGGA (intalar migsjälv) =(

Hörs senare kanske!
Hej!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Det är klart det kommer gå bra på provet inte MVG-bra kanske, men du kommer att bli godkänd :)

Anonym sa...

hej malin.:) hur mår du? det var ett tag sen. tänkte bara säga hej o höra hur läget med dej är. :) ha en bra helg o kick ass on ur exam! kram