tisdag, september 25, 2007

CSN

Äntligen har man fått pengar igen! =) Woho! Man vill ju inte ta från sparkontot hur mycket som helst. Så idag blev det tröjinköp. Såg en jättefin tröja/t-shirt på Gina Tricot i helgen när jag var med Sandra men hade då inga pengar. Nu är den i min ägo däremot! =) "BE HAPPY!" står det på den. Hihi, så jag kan pigga upp Uppsalaborna lite nu i höstmörkret.

Var på IKEA imorse och sen handlade på Willys. Väldigt nice att handla med bil! =D Synd at jag inte hann/tänkte på att göra en lista över saker jag behövde bara. Allt jag verkligen behöver fick jag däremot hemköpt. =) Bra bra.
Tentaplugg hanns det med också. Satt på fågelsången och pluggade i två och en halv timme. Ujuj vad det är klurigt med juridik. Hoppas verkligen det här är sista juridikkursen vi har. =/
Gick hela vägen till stan iaf. Kände mig väldigt duktig. Tog bara 35 minuter så det var skönt. En liten rask promenad piggar upp. =) Tyvärr så tröttar juridikplugg ner en lite igen. ;P

Tänkte börja träna idag men hann inte och Nathalie var fortfarande inte pigg nog att börja träna så det får bli senare i veckan. Imorn är jag inte hemma och det är inget pass som passar oss iaf. Får kanske bli i helgen lite.
Nathalie ville gå på chokladfestivalen iaf. Yay! Vi ska kolla in en timme eller nåt. Det har vi båda förtjänar har vi kommit fram till. Man kan ju inte plugga hela tiden heller. ;P

Nu: se vilka som åker ut ur idol.
Senare: Kolla på några avsnitt av SeaQuest.
Ännu senare: Sova. zZzZzZz

2 kommentarer:

Anonym sa...

man kan inte säga "var på IKEA i morse" när det var klockan 12. men men, jag vet inte, jag var i alla fall inte med.

Malin sa...

Haha ja men jag hade ju vaknat runt 11 så då är halv ett tidigt ju =P