söndag, september 09, 2007

Söndag... igen

Då var söndagen snart till sitt slut. Inte gjort ett jäkla dugg idag. Bara suttit och pratat i telefon, slösurfat, fixat lite plockning och fått iväg lite saker från min lägenhet. Mamma kom förbi när hon skulle åka hem och tog tillbaka mitt gamla skrivbord och kläder som jag inte vill ha här längre. Eftersom hon har en trea och jag knappt en etta ens så får de övervintra hos henne. =)

Undrar om jag verkligen passar som systemutvecklare... =/ Jag har ju redan bytit program en gång så jag vill ju inte direkt byta igen så det blir till att bita ihop och se om man kan hitta nåt som passar en senare. Kanske hemsidor innebär roligt jobb...

Min dröm skulle ju egentligen vara att äga mitt eget konditori. =) "Mästarkonditorn". Haha. Usch, det måste vara jättemycket jobb att äga ett eget så där. Kanske ska man kolla om man kan få nå extraknäck på ett fik istället bara. Men jag vill ju inte servera och sånt. Det är ju inte det jag är intresserad av. Jag vill baka saker. =P Snacka om att både vilja äta kakan och ha kvar den, eller vad det nu är man säger. =D
Man ska väl ha drömmar också =)

Hoppas syrran och Johan kunde ta hem mitt lilla bord från Västerås idag. Lite jobbigt att inte ha ett bord bredvid sängen. Ingenstans att lägga saker på. Min fåtölj blir belamrad istället. Vill inte det! =( Den är så vit och fin, så det enda den ska ha på sig är blåa pläden. =) Så lille vita bordet skulle sitta som ett schmäck!! ;P

Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer: