fredag, september 28, 2007

Hmm

Nu sitter jag här efter att varit på stan och pluggat i över två timmar och känner att det är nåt jag borde göra, men jag vet inte vad det är. Den känslar är lite dryg. =P Jag har varit på facebook och svarat och hållt på så det kan det inte vara. Hm, ja de kommer jag säkert på senare iaf. Eller så känns det bara så för att man har tenta snart. Då känner man sig allmänt stressad och huvet säger åt en att plugga ständigt och jämt. Men det kan man ju inte... eller hur?! ;)

Mysigt höstig känner jag mig också. =) Blåsigt och kallt ute är det och här sitter jag inne i det varma med en kopp (snart uppdrucket) te bredvid mig. Ska nog ta och läsa lite mer i min bok så jag kan börja på "Tersias" nån gång. Fast "Hiding from the light", som jag läser nu, är också väldigt bra och spännande!! =)

Sandra och jag (mest Sandra) kommer starta en ny rolig blogg snart! =D Då har ni nåt att se fram emot, ni folk som tycker om det mysiga och goda i hemmet. =) Mer än så säger jag inte.

Ha en mysig helg! Jag ska pallra mig till chokladfestivalen en snabbis, förhoppningsvis tvätta lite och sen plugga, plugga och åter plugga.

Inga kommentarer: