onsdag, september 12, 2007

V-Dala

Hejsan igen,

I måndags var jag och Nathalie på V-Dala efter att ha sett "Shrek den tredje" på bio. =) Den var jätterolig och jag tipsar folk om att se den! Vi var ute ur bion tio i åtta ungefär och tänkte att vi bara skulle ta en drink på V-Dala efter och sen åka hem i rimlig tid (21 - 22 nånting). Båda hade föreläsningar på tisdagen. Det blev tre drinkar, glass och nachostallrik. =) Åkte hem med 23bussen (tänk vad tiden gick fort!) och var i säng halv 12, men kunde inte somna förrän efter 02 pga sendrag i foten. =/ Mindre skönt. Kvällen var riktigt rolig däremot! Det kom ett helt gäng nollor också som var i full färd med att nollas =P precis när vi kom. De höll ljudnivån uppe i två timmar ungefär innan de gick vidare till Snerikes. Det var uppiggande att ta en spontankväll så där. Det behövdes! (Kändes inte lika bra igår däremot på seminariet ;P )

Nu är det dags för ett träningskort har jag kommit fram till också. Vet inte om det är så bra idé att köpa det den här månaden dock... Vill ha nästa rush med pengar från CSN först tror jag. Ska lägga fram förslaget till min granne och se om hon är med på det. =)

Sandra kommer hit 21-22 september! =D Jippi, äntligen får jag visa upp Uppsala och min lilla etta. Vi ska ta en liten mininationsrunda och sen testa teer och kaffe =P Haha. Får se hur mycket hon kommer se av Uppsala. =)

Nu ska jag nog göra nåt av nytta...
Hej!

1 kommentar:

Sandra sa...

Weeeehoo! Om en vecka så ligger jag i din resesäng och snarkar efter 17koppar kaffe och te. Gud va jag längtar gumman!
Kram