lördag, september 01, 2007

månadsdag

7 månader idag, lördag =)

Fick min cykel idag, fredag. Finfin var den. Ska sätta fast pedalerna lite mer bara men annars ser den finfin ut. Ska väl testa den på söndag eller nåt. Har fortfarande ont i huvet och nacken så jag ville inte testa idag och imorn kommer det nog inte bli av.

Fick nämnligen i stort sett migrän igår kväll. Höll i sig resterande tid av natten så jag halvsov genom hela natten. Ska nog testa och köpa Eeze, migränmedicinen, och se om de fungerar bättre än Ipren mot min huvudvärk.

Fick massagetid också till onsdag. Ska bli väldigt skönt! Behöver en genomkörare i hela ryggen känner jag. =/

Köpa skrivbord på IKEA imorn hoppas jag. =) Ska bli så skönt med ett riktigt skrivbord!! Hoppas jag får tag i en tangentbordshållare också. Komplett datautrymme isf. Yes!

Inga kommentarer: