lördag, september 08, 2007

skärm

Precis installerat min nya skärm =D Den är så fin och jag är så nöjd! Köpte med en treårsförsäkring också. Det är väl bäst. Den var inte så dyr. Så nu kan jag lugnt kasta den i backen och sen få en ny =P
Köpt min hurts också. =) Så nu är mina toppsaker inköpta. De två saker jag velat ha mest dvs. Den är inte hopskruvad än dock, men det blir nog imorn. Ont i huvet (igen!! suck!) nu så det får bli ett söndagsprojekt. Borde verkligen försöka förstå mig på ITrätten inför tisdagens seminarie, men vad har man måndagar till om inte till det. =) Hihihi.
Nu ska jag sätta in bilden på mig och Patrik i en ram och sen titta lite på hurtsen bara och se hur man ska sätta ihop den. Förundras över IKEAs genidrag till lösningar =P Eller inte.

Heja Sverige!!

Inga kommentarer: