söndag, september 23, 2007

Händelserik helg

Nu var det några dagar sen jag skrev, ops...

Sandra kom till Uppsala och gjorde stan osäker med mig under fredagen och lördagen. =P Vi hade väldigt roligt. Vi cirkulerade på stan, fikade, åt, sighseeingade, åt på nation och drack på nation. =P Busy värre. Jag glömde ju ta med mig kameran hela tiden, haha, så Sandra har alla bilder och jag har inte hunnit fått dem än så än så länge inga bilder att visa, men det finns! Var så säkra! =P

Bio igår. Rush Hour 3. Så jäkla rolig!! =D Det är kul när hela biosalongen skrattar med också, så man inte sitter själv och gapskrattar i princip. =) Såg lite bra trailers också så man kan nog ha lite biosar att se fram emot i höst/vinter.

Gissa vad det är i helgen!!! =D Chokladfestival!!! I butiken Chocolat i Boländerna 29-30 sep. Oooh, att jag missade det förra året. På söndagen kan man boka en choklad- och vinprovning för 250kr. =) Gissa om jag vill gå eller!? Vin och choklad... kan det bli bättre!? =D Däremot har jag tenta den 3e okt så det är inte så bra att det är denna helg egentligen. Och Patrik är upptagen. Nathalie har tenta den 2a okt så hon är nog inte heller så sugen på att gå med mig... =/ Får se hur det blir. Kan ju vara kul att bara titta in också och smaka på lite choklad i butiken också. =) Hoppas jag hinner med ett litet tjuvkik.