onsdag, september 19, 2007

Tigermuffins

Idag har det inte gjorts så mycket. Gick upp lite sent, och satt sen framför datorn ett tag. Fastnat i Facebookträsket jag med. =/

Men en tur till affärn har det blivit av iaf, för att kunna baka tigermuffins med dumle i. =) Sandra kommer ju i helgen så jag tänkte att jag skulle baka nåt. Alla älskar Dumle så det är idiotsäkert kort det här tänkte jag. =P
Nathalie var just över och fikade lite och hon berömde muffinsena så det låter ju bra. Hihi.

Igår var jag duktig, men kände iaf på kvällen som att jag inte gjort nåt speciellt alls. Jag var på seminarie 8-10, var duktig och gick både till och från skolan, tvättade, lagade mat och dammsög. Blev med i Facebook också så folk blev nöjda och glada.

Nu ska ja verkligen försöka plugga lite! Då kanske de känns bättre. =)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Åhhh har du bakat muffins i min ära WEEEEHOOOOooo! Längtar som 17 till fredag. Ein student au uppsalaaaaaaaaa :) kram

Sandra sa...

Åhhh har du bakat muffins i min ära WEEEEHOOOOooo! Längtar som 17 till fredag. Ein student au uppsalaaaaaaaaa :) kram