lördag, mars 24, 2007

avklarad

Då var tentan klar iaf. Men idag bar det av till skolan iaf för att få nåt gjort på inlämningsuppgiften som ska vara inne på tisdag. Det gick ju framåt iaf, men det ser lite tajt ut inför tisdag. Får se hur deadlinen klarar sig.

Men iaf, en bra dag igår, om man bortser från tentan som jag inte ens kommer kommentera förrän jag fått tillbaka den, rättad och klar. =) Jag åkte ner på stan direkt efter tentan för att träffa Patrik. Vi hämtade ut biljetter till bion direkt eftersom vi var lite sena. Strosade runt lite innan bion började. Den var förövrigt inte så bra enligt både mig och Patrik. Ja, om man ska lyssna på Patrik så var den rent av kass, men det andra lät bättre. =P Jag var ju hur trött som helst också efter lille femtimmarstenta. Satt lite över fyra timmar bara, men ändå. Så äta och dricka efter bion kändes väldigt välkommet. HV71s förlust var inte lika välkommet. =/ Färjestads förlust var ännu mindre välkommet i Patriks ögon. =P Stackarn. Pitcher's var det som gällde föresten. Tycker om det stället. Mysig atmosfär och trevlig personal. =) Mumsig mat också! Mmm.

Kom upp lite sent idag och hoppade över frukost, kan man säga, och tog McDonald's som lunch direkt ist vid ett. =) Mysig morgon. Mysigt att slippa vakna själv och inte sätta sig vid datorn direkt eller gå till skolan direkt. =) Me like! Halv två till fem satt vi i gruppen och inluppade (lät skumt men men =P ). Vägen hem var jätteskön! Jag gick i lugn takt hem i det sköna vårvädret. Tog en liten omväg hem så man kom närmare skogen och lugnare väg. Jättemysigt var det. Man har lite mer ro i kroppen känner jag nu efter tentan. *sitter i yogaställning och 'hummar'* =D

Nu ska jag sätta mig med albumet så det blir lite mer klart. =) Roligt projekt. Undrar om man ska orka pallra sig till affärn och få nåt i magen sen också. Det visar sig.

Tjo!

1 kommentar:

Sandra sa...

"Sitter i yogaställning & hummar" Det vore något för mig det, min mage säger dock bestämt ifrån all lugn & ro och hoppas jag ska stressa sönder mig. Men men, imorrn är de tid hos läkaren igen. Kram