söndag, mars 04, 2007

Sommarjobb

* Ääääntligen har man tagit sig i kragen och sökt lite sommarjobb. Inte finns de mkt men man får väl hålla tummarna. Hoppas på ABB, men vi får se.

* Frisk nu. =) Wee. Hade tydligen lite feber när jag kom hem imorse märkte jag men jag mår prima så det struntar jag i. =)

* Mumsigt fika var det igår på norrlands nation. Mmmm. Deras smörgåstårta var bättre än GHs. Men de har tydligen ny "kock" nu så de kanske duger de me. =P Hade så jäkla mycket lök på deras förra så de smakade ju inget annat. =/ Och jag är då inge lökfantast jag inte.

* Mobilen jag berättade om förut kommer inte fås om jag inte betalar 2200 för den. =/ Tror det blir lite mycket men vi får se. Kanske att jag böjer för frestelsen. Fast jag är ju lite inne på Sony Ericsson. Hm.

* Nu är jag jättehungrig eftersom jag inte ätit nåt direkt på hela dan så jag ska till affärn nu så jag kan göra min efterlängtade kycklingsallad! =D Mumma! Extrapris på kyckling hade de också. Prima. Hm, mjölk är nog bra att köpa också.

* Ikväll ska det tvättas hos syrran och mer än det kommer nog inte hända idag. Kanske lite labbandes. Det skulle behövas. =/

Ha de!

Inga kommentarer: