måndag, mars 05, 2007

Matdagbok

Ja det är ju nästan så det är lite varning för matdagbok det här ist för vanlig vardagsblogg. Men jag gjorde en ny maträtt idag :) Ätit den förut men aldrig gjort det själv. Första gången jag kokade ris själv också. Hehe. Bara gjort ordning det i ugn förut tillsammans med en firre. (En mumsig rätt det med). Ris och kyckling i Sweet & Soursås blev det. =) Med topping bestående av körsbärstomater. Man måste ju vara lite nyttig också.

Imorn vet jag om jag vinner budgivningen på lille mobil. Fick veta igår att det är samma modell som Patrik har. =/ Och idag såg jag att Ia hade skaffat en ny mobil, just en z710i. Hmm. Inte lika kul nu när de är rätt många i umgängeskretsen som har den men den är fortfarande snygg och har allt jag vill ha så det gör väl kanske inte så jättemycket. ...

3 kommentarer:

Sandra sa...

En mästerkock är född! Brilljant upplägning! Kram

Sandra sa...

Påpekar att upplägning stavas uppläggning, sorry!

Malin sa...

Haha ja de är bra att du klargör det! :D Tack!