fredag, mars 02, 2007

En månad

Igår var det 1 mars och en månad sen jag och Patrik blev tillsammans. =) Bästa månaden i mitt liv. Och som tur var så var ju båda lediga igår så vi spenderade hela dagen tillsammans. Kom till Almunge på onsdags kväll =) och imorse åkte Patrik från Flogsta. =(

Mamma var också i stan och insisterade på att få skjutsa mig till Almunge. Syrran följde också med. Så jag tog och ringde/förvarnade killen att det skulle bli storbesök. =P Lite panik i rösten var det allt. Städning sattes igång på stört. =) Stackarn... men lite kul var det. ;) Och väldigt fint var det när man kom dit en halvtimme efter. Duktigt gjort Patrik.

Gick omkring på stan igår och inhandlade och fixade lite allt möjligt. En lång lista med saker blev avklarade så det var skönt. Kollar på ny mobil också. Man blir mer och mer kräsen. Jag vill också kunna spela musik från min mobil som en vanlig cd-spelare. =( Men kanske får nöja mig med en svart samsung (tycker om dem) med lucka och 1,3MPkamera... =/ Blir ju iaf (precis) under 2000kr isf. Vi får se. Min lille samsung räcker nog kanske ett tag till. Den har inte startat om sig själv nu på nån dag. Kanske ska lägga pengarna på nåt annat ist. Iaf så avslutades dagen med öl, mackor och poker. Jag förlorade... Hmpf. =P

I eftermiddag bär det av till Västerås. En gammal klasskompis fyller år och ska ha "fest" ikväll. Det blir Konrad. Jag är inte så förtjust i Konrad... men nu blir det tydligen Pitcher's först, och det tycker jag om. =) Mer min miljö. Så det ska bli lite kul att träffa klasskompisar man inte sett på år och dar. Man är nog lite gammal om man kan säga så. =/ iik
Hoppas jag mår bra till ikväll bara. Vaknade imorse med huvudvärk och snuvighet och det har inte gett sig ett dugg. Kanske lite algoritmlektion kan bota det. Det får vi se om två och en halv timme.

Höres!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Flundrigt! Hej gumman.Jag vakna med halsont och snuva i morse och jag bara what the fuck lixom hallå!? =) snart ska jag till skolan, blä ingen lust. Men vi hörs under dagen! Tack för att du är världens bästa vän! Älskar dig! Kram

Anonym sa...

Grattis till 1 månad! =) KRAM!!