onsdag, mars 07, 2007

Mobil kirrad

Nu är mobilen betald. =) Sköönt att få det avklarat. Jag var, som vissa vet, lite skeptisk till den förut men det har nästan gått över nu. Den har det jag vill ha och det är bara små kosmetiska saker som jag stör mig över. Så det här blir bra hoppas jag. Weee.

Hände lite skojig sak imorse när jag åkte hem från Almunge. Jag gick på bussen och sa "Uppsala" och då fick jag tillbaka "Mm, vuxen va?" efter lite tvekan. =) Hihi. "Absolut" sa jag glatt tillbaka. Haha, vad liten man måste verka, det är ju 16årsgräns för vuxenbiljett. =D "Ja, ibland måste man" fick jag tillbaka efter att jag sagt "absolut"... Vet inte om han menade att man måste vara vuxen ibland eller om det var tvunget att fråga ibland. =P Det var lite kul iaf. Han var "lite" äldre chauffören, och rätt rolig och glad. =)

Vart i skolan idag också. De har ju satt oss på ett projekt/inlämningsuppgift. Nu när man är som mest stressad inför labbarna som är kvar och tentan som är om 15 dar. Smart tyckte jag... inte. Satt iaf i tre och en halv timme och nu har vi ett ungefärligt hum om vad det handlar om. Haha. Så jäkligt flummigt formulerat hela uppgiften. Vi tog dit en av lärarna iaf, den enda som kan förklara ett problem typ, och bad honom rita upp lite så man fick ut nåt av texten vi fått. På fredag ska vi fortsätta det roliga uppdraget. =/
Ledig imorn och på fredag så det var därför vi tyckte fredag lät bra. Imorn blir det labbdag. Förhoppningsvis... ehum. =)

Var i Faringe igår ett tag och hälsade på Roland, Patriks pappa. =) Det var skoj. Han hejar på Brynäs och jag HV och de spelade mot varandra just igår :P Vi kollade mest på Färjestadsmatchen ist. Hihi. (Patriks lag). Lät som att det var mest lugnt. ;) Nej men han va trevligt och det var roligt att ha träffat en av hans familjemedlemmar nu. =) Fick se lite roliga bilder också. Hihihi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

wje wje wje

Malin sa...

Måste väl göra en kommentar till kommentaren innan här. Det är kära Patrik som skrivit så pass smart. =P =) Det var jag som ville att han skulle kommentera så jag får väl skylla migsjälv =D