torsdag, mars 22, 2007

Tenta

Jahapp, då var det tentadags. Imorn, 13-18, ska man sitta där och bevisa hur mkt man lärt sig från gångna kursen. =/ Det ska ju bli intressant. Nä men det känns som man kan ha en chans iaf. =) Haha. Trodde de var 4timmarstenta jag, så jag bokade bio ("The number 23") till Patrik och mig 18.30. Eftersom jag bokade så måste man hämta ut biljetterna senast 18.00, så vi får se om vi hinner hämta ut dem eller om vi kommer aningen sent. =) Vore ju skönt om man kunde hinna hem först och lägga av lite saker från tentaväskan. Vi får se hur det blir. Sitter nog inte hela tiden ut iaf. 17.30 blir det nog eller nåt.

Idag ska jag iaf inte plugga nå mer. Nu känner jag att jag inte kan ta in nå mer om ordo och AVLträd och javakoder. Hade ont i huvet idag så jag började inte plugga förrän 19 men det är stopp i huvet nu. =P

Så nu har jag precis satt upp mitt Frigitspel som pluggprotest. =) Se så fint det blev! Kul att se hur Patrik reagerar när han får se det. Hehe. Får väl inte bort honom. För er som inte vet eller fattar va de är för kul så tar man en kula och lägger den på översta rännan och sen åker den ner ner ner. Weeeeeee. Swosh!

Nu ska ja äta och kanske baka muffins till imorn.
Ha de så bra!

1 kommentar:

Sandra sa...

DET KOMMER GÅ FIN FINT IMORRN Jag tror på dig cutie :) Kram