fredag, mars 02, 2007

Lite sjukligt

Ja bättre mådde man ju inte när man kom hem från algoritmlektionen. =/ Och festen ikväll blev inställd så det var ju bra iofs så man fick kurera sig kvar hemma i Uppsala. Det är lördagsfika imorn och det vill man inte missa. =)
Lite feber var det när man kom hem. Men en ipren så mådde man bättre. Fast nu börjar halsen och huvet "krångla" igen... Kanske inte att det blir fika imorn. Henka vill nog inte bli sjuk. =P

Jaja, nu ska man inte klaga. :)

Mobil har ja hittat på Tradera. Men den blev överbjuden. =( Så jag hittade en till att bjuda på :P Men den kommer jag nog inte få. Det jag bjöd på var under Reservationspriset. =/ Men det som det innebar var ju alldeles för mycket =P Får se på onsdag hur det går. Önska mig lycka till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska hålla tummarna att du får mobilen! =)

Sandra sa...

*håller tummarna så jag får blodstopp* Hihi, aj, hoppas du får mobilen gumman!