tisdag, mars 20, 2007

effektiv

Jag har märkt att jag inte bloggar lika ofta längre men när jag väl bloggar så blir de två tre per dag =) Hehe. Det fungerar ju det också.

Det är inte så mkt som går som det ska just nu så man får ju vara glad för de små glädjeämnena som finns. Som lille singel jag fick av city106,5 idag och att Patrik är hemma igen. =) Går framåt med labben också men jag kommer nog inte hinna med att göra den klar innan torsdag. Iaf inte om jag ska hinna plugga till tentan till fredag som jag nog borde göra. =P

Fick mobilräkningen idag. Hehe. Nästan så jag inte vill öppna. Har blivit lite telefontimmar den senaste månaden. =) (Sandra borde veta det =P Haha.)

Nu ska ja iaf äta lite och sen labba lite och sen tentaplugga lite. *Woho* =/

Hajk!

EDIT: Jag var på UNTs (Upsala Nya Tidning) kontor för att hämta ut singeln föresten (city106,5 "delar hus" med dem) och de hade en rätt mysig atmosfär och trevlig arbetsplats och så. Kanske ska man gå dit igen för att tigga lite sommarjobb. Nåt måste man väl kunna göra där. =)
Jag håller på att spara pengar nu inför sommaren utifall man inte får nå sommarjobb. =/ Nu är man glad att man har ett sparkonto. =) Mindre bra att mobilen drogs därifrån. =/ Men men. Har man gjort ett val som har man.
Nu är maten klar iaf (scrambled eggs) så nu har man ingen orsak till att inte plugga längre. *attans*

1 kommentar:

Sandra sa...

Först läste jag att du fått en snigel av 105,6 och jag tänkte OMG :) Men sen stod de ju singel, haha. Vad för singel? Och ett stort plus till scambled eggs, ohh I like!