onsdag, mars 28, 2007

dubbeltvåa

Ja om en och en halv vecka blir man dubbeltvåa. Men det är nån som blir tvåfemma två dagar innan som jag tänker på lite mer. =/ Vad göra? Hm...

Ju fler år som går, desto mindre tänker man på att man faktiskt fyller år snart. Kan de ha nåt att göra med att man blir äldre och har fler saker att göra/tänka på kanske. =) Det ska bli kul iaf. Får komma hem till Västerås också. Har inte vart hemma på jag vet inte hur länge. Från att vara hemma nästan varje helg =) Hihi.

Supervädret håller i sig också. Såå skönt! Tänkte gå till skolan idag men hinner nog inte det. Hihi. Så det får nog bli cykeln igen =) Eller så springer jag ut nu och tar väskan som den är och hoppas att allt som jag behöver är i den. =)

Ha en till underbar dag!

1 kommentar:

Sandra sa...

Klockan är 00.58 Och jag har efter mycket om och men blivit klar med inluppen, den finns på din mail. Read & weep :) Kram