tisdag, mars 27, 2007

Minimuffins

Hejsan,

Lille inlupp blev klar igår. Så skönt! Känner att jag inte gjort så mkt för att få det klart, men är man programmeringshandikappad så är man. =) Idag ska det bara kommenteras lite och göra det lite finare.

Nya kursen började igår. Jag är jävligt skeptisk. Inge tenta, men som det verkar så är det nästan att föredra just nu. =/ Vi ska göra skitmycket. Han sa att den här kursen har pendlat mellan årskurs två och tre (!!) och vi är de första som har den i första året. Mmm, det känns ju helt stabilt. =/ Lite problem inom grupperna är det också så får se hur det blir idag. Skulle fixa ordning dem idag. Vi får inte välja grupper själva heller. Att de inte fattar att det är så otroligt mkt mer som blir gjort om man känner de som man ska jobba med! Gah!

Jag åt Ballerina minimuffins igår. =) Mumma! Patrik hade köpt med sig påskmust också. Blev en fin efterrätt till min köttfärssås och spaghetti det. =P

Idag verkar det vara ännu varmare väder än igår och det ska bli så skönt att cykla/gå till skolan! Jag har cyklat båade igår och i måndags =) Känner mig jätteduktig. Hade gått ner i vikt såg jag, så då blir man ju lite extra peppad. =D

Nu ska ja äta lunch och sen iväg till skolan.
Ha en underbar vårdag!

1 kommentar:

Sandra sa...

MMMMmmm muffins, är dom goda eller? Jag har vart sugen på att köpa såna ända sen jag såg reklamen för typ ett halvår sen :)