fredag, mars 09, 2007

Mobil

Packat upp lekt med och tycker om min nya mobil. =)
Ställt in en rolig ringsignal och testat kameran. Nöjd är vad jag är!

Avni, han jag köpte den av, mailade mig däremot mitt på dan. Läste det tio minuter efter att jag hade öppnat paketet så det var timat. =) Han hade glömt CDskivan sa han så han skulle skicka den på en gång. Jag svarade snabbt tillbaka med en fråga. Hade han inte glömt headsetet också? Jo, det hade han ju. =) Så det skulle också skickas med. Hihi. Inte lätt alla gånger. Han måste vart stressad när han skickade iväg paketet.
Väldigt mkt papper och tejp och mojs var det runt boxen också. Tog sin lilla tid att riva upp det. =) T.o.m. själva mobilen hade sina lager av papper omlindad runt sig. =D Varm och gosigt hade han det iaf under färden.

Jag fick mobilen väldigt snabbt tyckte jag och han svarade snabbt och bra på frågor man hade. Därför gav jag honom bara bra rekommendationer på Traderasidan. =) När jag kom hem nu efter ett besök hos syrran med mamma så såg jag att han hade rekommenderat mig med. =D
"Mycket trevlgit köpare bara +++++++++++ rekomenderas"
Så det var ju tur det. Känns bra.

Nu ska ja spela lite och sen gå och sova. Imorn vet jag inte vad som händer. Antingen blir det gruppstudering eller så blir de mkt Patrik. =) Sistnämnda tycker jag lät trevligast. =) <3

EDIT: Det blev Patrikdag. Woho! =) <3
För er som inte vet så är <3 ett hjärta... vrid den åt vänster så är ju trean bullarna och < spetsen... Ja jag ville bara förtydliga utifall nån inte visste. =P

Inga kommentarer: