måndag, juni 11, 2007

Dinosauriernas första dag

Idag börjar dinosauriekursen. Kl 10.15 ska ja va där och registrera mig och ha första föreläsningen. Därför gick jag upp 20 över 8 så jag hinner förbi affären sen också för att köpa nåt till rasten. Jag hade nästan ingen frukost hemma. Men det ska bli skönt att komma igång med den så den är över sen och man får lite sommarlov. =)

Var i Almunge i lördags och var på 16 årskalas. Stannade till efter 23 ungefär, sen körde jag hem oss. =) Roligt. På söndagen åkte vi sen till nån bruksdag eller liknande och gassade oss i solen i ett par timmar. Åt lite glass, korv och smuttade i sig kaffe. Rätt bra start på en söndag. Eftersom jag visste att kvällen bar med sig en tvättid. =/

Jag har nästan läst ut min bok. =) The Magic Cottage av James Herbert. Den är jättebra! Som alla hans böcker. Jag kan inte bestämma mig för vilken jag ska ta upp härnäst bara. Jag har köpt Snabba Cash, som alla säger är himmelskt bra, men jag har halvt lovat ut den till Johan och jag vill läsa ut sista Harry Potter igen också innan den absolut sista kommer. =) Så det blir nog den.

Nu måste jag skynda mig. Ha de bra!

Inga kommentarer: