onsdag, juni 13, 2007

nåt att göra

(Varning för "tycker-synd-om-mig-själv-och-mest-klagar-utan-anledning"-inlägg!!)

Tog sovmorgon imorse. Var så trött! Borde gått upp halv nio för att komma till skolan vid tio, men jag tog en timme extra så jag kom till andra halvan. Gick bara inte att gå upp då jag borde. Har istället varit rätt pigg hela dan. Var på föreläsning och första lektionen/övningen idag, och sen fixa lite på inlupp3 som ska kompletteras (vi tycker inte om Anneli för det).
Ska dit imorn igen för att fixa det sista och betala samma individ 30 kr för de utskrifter vi fått!!! Det är ju inte så att man har varit tvunga att betala sånt förut så varför nu!? Åh!
Hemma vid 16 iaf. Skönt att komma hem men hade inte så mycket så göra. =/ Läste vidare i Harry Potter and the Half-Blood Prince så jag nu kommit en fjärdedel, men tröttnade på det vid halv sju ungefär och inte gjort nåt sen dess av värde. Läsa kanske inte heller kan betecknas som nåt av värde förstås =P

Jag har ju ingen tenta i Dinosaurierkursen så jag har inget att plugga till heller direkt. Hemtenta blir av sen men jag vet inte alls hur den kommer se ut. Caroline sa att hon hittat lite exempel men jag vet inte vart. Kanske ska kolla runt lite mer efter dem.

Kollat lite på tvåor och treor nu som är tillgängliga för studenter. Ser inte ut som att man kommer få nåt det närmaste halvåret iaf. =/ Om ens det. Vad skönt det skulle vara att ha flera rum! Gah!!
Och nån att bo med =) Hihi.

Varmt varmt varmt varmt varmt varmt varmt!!!!!
(Nästan så man vill ställa sig i regnet utanför)

Inga kommentarer: