fredag, juni 15, 2007

Fredag

Fredag minsann. Då bär det av till Västerås snart. Eller så kanske det blir imorn, har inte bestämt mig än. Jag har inget att göra på nåt av ställena ikväll iaf. Blir nog kanske så att jag sover här och åker imorn bitti.

Dinosauriekursen går bra. Den är rolig. =) Läraren är lite flummig och glömmer lite vad han ska säga ibland men han är rolig att lyssna på iaf. Kan vara för att han ser ut att vara runt 30, så han har nog inte glömt hur de är att vara student själv än. Vissa andra tror ju att studenter är maskiner som bara suger in allt de säger, hur monoton röst de än har. (så är du absolut inte fallet!!!)

Det var skönt att kunna cykla hem direkt efter föreläsningen idag. =) Cyklat/gått vidare till ekonomikum för att antingen plugga java eller skriva prolog sedan, för att sen åka hem eller cykla/gå vidare ner på stan. Fast då har mna ju saker att göra iaf. Finns + och - med allt.

Min absolut favoritlägenher finns nu att köpa. =( Över en miljon. buu. Mellan ekeby och flogsta är den. Fastighetsbyrån säljer den och jag åker förbi skylten varje dag på väg till GeoCentrum. =/ Dumma dem.

---------------------------------------------------------

Klockan är nu halv två och jag har diskat, dammsugit och plockat rent och fint här hemma. Bestämt mig för att åka runt 11 imorn med bussen till Västerås. Hinner man vakna när man vill och äta frukost innan man åker iväg och kommer hem lagom till ett, lunch! =)

Hittat en som kan ta hand om min väska, som jag inte vill ha, nu också. Azariah ville gärna ta hand om den. =) Jag tänkte slänga den annars iaf. Det är en svart väska som man har över axeln typ. "Datatjej" står det på den så är det den söta datatjejen på. (Bilden bredvid) Alla tjejer fick en sån som var med på Datatjejkonferensen förra året. Jag var inte med detta år. Men sen blev det så många över så alla killar gick in till Pu (Paulina) och tog en de me. =) Så det är alltid nån från DVP som vill ha såna där. Alla har en tror jag, om inte mer än en var. =P Hihi, de är så söta allihop.

Nu blir det väl till att läsa lite.
Ha en bra en!

Inga kommentarer: