onsdag, juni 06, 2007

Sommar!!

Oh vad skönt det är ute!
Jag hade på mig mina långa svarta linnebyxor däremot från igår och det var lite varmt att vara ute med dem. Nu är shorts på. =)
Var i Almunge igår, som tidigare avslöjtas. 05.15 ringde Patriks mobil. =/ Jag somnade om rätt snabbt däremot. Var vaken ett tag när han skulle gå och sen somnade om igen. Hihi. Vaknade till lite då och då efter det men när jag såg att klockan var efter 10 så tänkte jag att det nog är bäst att gå upp. Göra nåt av dagen. =) Jag tog min tid med att duscha, äta frukost, kolla på TV och slöade mig lite där borta (några telefonsamtal och SMS hanns med också). =) Väldigt mysigt var det.
Det var ju ännu en strålande dag och alla är ju lediga, iaf nästan alla (stackars Patrik), och jag ville göra nåt av dagen. Hörde med Nathalie om hon var ledig, men hon var på väg till Västerås. Hennes syster fyller 18. Så jag ringde till syrran och frågade om de skulle hitta på nå tyr =) De skulle höra av sig om de skulle bli nåt sa de men inget var bestämt.
Mamma ringde precis nu och sa att hon hade pratat me dem och de skulle inte hitta på nåt idag. =/ Leo är skadad på tassen så de skulle va inne mest och fixa med bröllopet. =( Tråk!
Klart man kan gå ut själv och gå eller nåt men de är ju såå tråkigt!
Får se om man sätter sig på allmänna balkongen utanför kanske lite och läser eller nåt. Men den är så liten så man får nog inte så mycket sol på sig. =/ Det är ju benen som behöver bli bruna!
Aja, torsdag imorn och då är Patrik ledig. Kanske kan man hitta på nåt då, om han inte redan bestämt nåt.
Ha en bra solig dag!
/Malin

Inga kommentarer: