tisdag, juni 05, 2007

GeoCentrum

Idag är det tenta. =) Jippi. Va skönt att vara klar med år 1 på DSV. Ja så gott som klar iaf. 15-19 är tiderna som gäller. Gimogatan sal2.

På måndag direkt är det sommarkursen som börjar. Det enda jag vet är att den är på GeoCentrum, men det står ingen sal eller nånting så jag mailade vår lärare nyss och frågade ut honom. Hoppas han svarar snabbt så man kan åka dit och kolla läget lite. =P Vill ju inte komma sent första dagen.

På fredag är det student i Västerås (min kusin)... och första av fyra föreläsningar, i Uppsala, inför omtentan i augusti. =/ Dålig timing. Jag vill jättegärna vara med på studenten. Men samtidigt så vill jag ju inte missa första föreläsningen. Hm. Vi får se. Måste meddela lärarna om jag inte kommer annars, innan fredag. Man var tvungen att anmäla sig om man kom och jag har ju redan gjort det, så då blir det till att avanmäla sig på första isf.

Åt lunch med Nathalie igår. =) Jag gick över (två dörrar bort =P ) och frågade om hon var hungrig och de va hon. Så hon kom över och hjälpte till med maten och så mumsade vi i oss det. Sen över till henne för att fika lite efter maten. =) Mysigt och trevligt.

Nej nu ska jag virra bort tankarna lite inför tentan. =) Ha en bra dag!

Inga kommentarer: