onsdag, juni 06, 2007

Skön dag

Idag blev riktigt bra iaf =)
Jag satte mig på balkongen utanför och fick sol på mig i en halvtimme eller nåt. Sen blev det för varmt. =) Det fanns två stolar där ute, båda rejält rangliga men eftersom man inte har något annat så var det perfekt. Satt och läste lite och hörde på folk som flyttade in/ut.

Jag testade en klänning som jag nästan aldrig haft på mig heller för jag trodde inte den pasade. Trodde den va för stor i ryggen, men den passade! =D vet inte om det var en bra grej egentligen eftersom den faktiskt var för stor innan men jaja. =P Bra satt den iaf.

Kollar lite på fotbollen. Hehe, tror vi vunnit eftersom de står 5-0. Femte målet va ju skrattretande. haha!!

Hm ja inte så mkt mer som bör sägas... Jag babblar på om tillräckligt mycket strunt tror jag ändå. =P

Tjing!

jo just det, ätit upp resterande tentagodis från igår också, så nu mår man lätt illa. =P Men gott va det!

1 kommentar:

Anonym sa...

wje