fredag, juni 01, 2007

Pluggvägra

Åhå! Nu är det fyra dagar kvar till tentan vilken en av dem inte kommer bli plugg alls på. Och jag känner inte ALLS för att plugga idag. =/
Just nu borde jag sitta och skriva lite prologsatser/predikat, va de nu kallas denna gång men, sitter och fular mig lite på msn och fipplar med bilder. =) Så otroligt jättemycket roligare.

Patrik är på jobbet och mumsar i sig kakor och godsaker han. Grr. Jag har mitt kaffe jag. =) Och om sockersuget skulle göra sig påminnd så har jag både äpple och banan! så de så! =P

Ikväll hämtar Johan mig från jobbet och raka vägen till affären. Vi ska handla godsaker och cola och sånt för ikväll är den efterlängtade skräckfilmskvällen. =D Vi ska se på The Ring. Han har inte sett den och jag ser den gärna en gång till, men inte själv så det här bir ypperligt bra. =P
Syrran skulle ut och glo på fladdermöss vid halv tio så då sätts det igång. =) Woho! Så jag kommer sova över där me =P Vill inte åka hem till en tom lägenhet efter att ha sett den inte. =/

Kram på er alla! Hoppas ni ser fram emot en lika rolig och solfylld helg som jag. =)

Inga kommentarer: