tisdag, juni 12, 2007

Trött

Nu är jag hemma för lunch. Vart i GeoCentrum för att lära mig om fossil och bergarter, och ska snart iväg till Ekonomikum för att lära mig om JAVA lite mer. Usch, va jobbigt det är att gå eller cykla fram och tillbaks två gånger om. Gick igår och idag är det cykel. Det tar väl 25 minuter att gå till båda. Så sammanlagt gick jag i 1h40m igår. =) Duktig jag. Varmt var det också. =P

Somnade efter 1 nånting igår och väcktes 8 av mobilen idag. =/ Jag är rätt trött. Efter föreläsningen idag ska jag inte göra nånting. Jag ska kanske kolla lite på en PROLOGuppift, men sen ska ja läs aut min bok, kanske börja på en ny om jag hinner, se på Bones kl 20 och House kl 21. =) Aah!! Jag ser fram emot en tidig sängtid. Inte van att börja 10 på mornarna jag inte längre. =(

Inga kommentarer: